Klachten
Heeft u een klacht?
Klacht bij Het Twentse Geluk
Bent u ontevreden, heeft u een bezwaar of een klacht over Het Twentse Geluk of over één van hun medewerkers. Dan bespreken wij de klacht het liefst direct met u. Wij als gezinshuisouders zijn ten alle tijden bereidt om een afspraak met u te maken om te zoeken naar een oplossing om het ontevreden gevoel zo snel mogelijk weg te nemen.
Neem gerust met ons contact op via:
info@hettwentsegeluk.nl
Jeugdstem
Het is ook mogelijk om bij een klacht over Het Twentse Geluk contact op te nemen met onze onafhankelijke vertrouwenspersoon. Deze vertrouwenspersoon is niet werkzaam voor Het Twentse Geluk, maar is werkzaam voor JeugdStem. Wanneer er contact wordt opgenomen met de vertrouwenspersoon via mail of telefoon, meldt dan dat u een klacht heeft met betrekking tot Het Twentse Geluk te Delden.
Contact gegevens:
JeugdStem, vertrouwenspersonen in de jeugdhulp
Tel: 088-555-1000
mail: info@jeugdstem.nl
OCKJ Brabant
Indien gewenst kunt u ook samen met de vertrouwenspersoon, maar indien ook gewenst zelfstandig een klacht indienen over Het Twentse Geluk
U kunt hiervoor contact opnemen met: OCKJ Brabant (Onafhankelijke Commissie Klacht en bezwaar Jeugdhulp, N Brabant). Nadat de klachtencommissie de brief heeft ontvangen zal de commissie een ontvangstbevestiging toesturen. Dit zal uiterlijk binnen één week worden gedaan. Hierna gaat de klachtencommissie in beraadt en zullen zij binnen 4 weken een uitspraak doen
Contactgegevens:
Klachtencommissie Het Twentse Geluk
Adres: Irenestraat 51, 4811 SB Breda